Smaki Urzeczywistnienia



Po chwilowej nieobecności
promienie słońca znów rozjaśniły niebo
i choć znikają tak często
Natura nie poddaje się
Drzewa szczytami wyglądają wschodów
A góry w pokorze
przyjmują chłostę mrozu




         Tym nostalgicznym początkiem chciałam rozpocząć notkę po długiej nieobecności. Odkąd oznajmiłam, że zawieszam bloga minęło parę długich miesięcy, obfitujących u mnie w wiele zmian życiowych, które uaktualniły moją osobę w świecie. Otworzyłam z Mężem sklep z yerba mate, herbatami i ziołami. Wybór takiego właśnie biznesu był prosty - święte napary są w życiu potrzebne i nimi chcę przesyłać iskry świadomości w świat. Co jeszcze daje posiadanie takiego miejsca na ziemi, które urzeczywistnia wiele naszych cech? Nie musimy ich kryć, teraz jest czas by zaistnieć i z odwagą dawać ludziom wiedzę i świadomość. To także duża odpowiedzialność, a zarazem radość. Móc obcować i edukować się w temacie roślin, rozwijać wiedzę na temat ciała i psychiki ludzkiej oraz podsycać w ludziach otwartość na świat. Otwartość na nowości, na nowe smaki, zapachy i aromaty. 
          Urzeczywistnienie, o którym pisałam już na blogu, to nieustannie przejawiający się element w naszym życiu. Pragniemy być sobą i rozwijać te cechy, które najbardziej z nami współgrają. Jak się urzeczywistniać? Jak czerpać ze świata najwięcej przyjemności? Zacznijmy od tego, by poświęcać światu swoją uwagę. Chwilę ciszy, medytacji, spaceru, intencji. I głęboko wsłuchanym w siebie, lekko, dążyć do odkrycia swojej drogi urzeczywistnienia.

         Świadomość jest tutaj podporą, jest tym, co utrzymuje nas przy wyborze i jeśli o nią zadbam, to i ona zadba o nasze spełnienie. O rozwój tego, co w nas najpiękniejsze. Stąd mój apel i może iskra nowości na przyszłość tej Strony: odwagi, by iść drogą, odwagi, by być sobą, odwagi, by przekraczać granice przyzwyczajeń świadomości i umysłu. 

      Świadomość jest podatna na zjawiska, na myśli, na uczucia. Zabarwmy ją Duszy pięknem. I podsycajmy ten płomyk, by zawsze się tlił, zobaczycie, jak wiele rzeczy wtedy uaktualni się w waszych umysłach, jakie nowe moce ziemskie i nieziemskie wpłyną w wasze dłonie...






Komentarze